Saturs turpinās pēc reklāmas

Indija aizliedz “TikTok” un vēl 58 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu

Indija aizliegusi 59 mobilās lietotnes,  kas saistītas ar Ķīnu,  tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai.

2020. gada 30. jūnijā 12:55

Deli šādu lēmumu pieņēmusi laikā, kad abu valstu starpā izraisījies saspīlējums robežstrīda reģionā Himalajos. Sadursmēs Galvanas ielejā Ladākhā 15.jūnijā dzīvību zaudēja 20 Indijas karavīri.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Indijas Informācijas tehnoloģiju ministrija skaidroja, ka aizliegtās lietotnes “kaitē Indijas suverenitātei un vienotībai, Indijas aizsardzībai, valsts drošībai un sabiedriskajai kārtībai”.

Ministrija norādīja, ka pastāv spēcīgas bažas par datu drošību un Indijas pilsoņu privātuma aizsardzību.

Vēl ministrija atklāja, ka saņēmusi daudzas sūdzības no dažādiem avotiem par lietotnēm, kas “zog un slepus pārraida lietotāju datus neatļautā veidā”.

“TikTok” paziņoja, ka ievēros Indijas valdības rīkojumu un turpinās ievērot datu privātuma un drošības prasības saskaņā ar Indijas likumiem.

Vēl “TikTok” darīja zināmu, ka Indijas valdība lūgusi to sniegt paskaidrojumus šajā jautājumā.

Indijā aizliegto lietotņu vidū ir arī “Weibo”, “Club Factory”, “Shein”, “Shareit” un “BigoLive”.

Pēc Indijas un Ķīnas karavīru sadursmēm Himalaju reģionā pret Indijas premjerministru Narendru Modi tiek izdarīts arvien lielāks spiediens, pieprasot aizliegt Ķīnas uzņēmumu darbību Indijā.

Ķīna ir Indijas lielākā tirdzniecības partnere, un Ķīnas uzņēmumu ražotie mobilie telefoni veido lielu daļu no Indijas viedtālruņu tirgus.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Tiek uzskatīts, ka Indija ir lielākais “TikTok” starptautiskais tirgus ar aptuveni 120 miljoniem lietotāju.

Brīdinājumi par “TikTok” līdz šim lielākoties izskanējuši no ASV, kas apsūdzējušas šo vietni par saistību ar Ķīnas valsti un lietotāju datu sūtīšanu uz Ķīnu.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas