tv3.lv

Eksperts: Vietējie digitālā satura autori bieži vien zaudē konkurētspēju Baltijas tirgū

Nodokļu sistēmas dēļ Latvijas digitālā satura autori bieži vien zaudē konkurētspēju Baltijas tirgū, aģentūrai LETA atzina sabiedrisko attiecību aģentūras SIA “Womstar” vadītājs Toms Briedis.

16. janvārī 12:25

Viņš atzīmēja, ka vairums Latvijas digitālā satura autoru strādā ar autoratlīdzības līgumiem vai maksā mikrouzņēmuma nodokli, kas pie noteikta apgrozījuma noteikto pamatsummu par digitālā satura autora pakalpojumiem palielina par 25-40%.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Toms Briedis
sabiedrisko attiecību aģentūras SIA “Womstar” vadītājs

“Ikdienā, veidojot kampaņas Baltijas līmenī, kur sadarbības partneri ir uzņēmumi no visas pasaules, ik reizi nonākam pie jautājuma, kāpēc Latvijas digitālā satura veidotāji ar mazāku sekotāju skaitu ir dārgāki nekā, piemēram, Igaunijas vai Lietuvas.”

Viņš nenoliedza, ka aģentūrām un zīmoliem ideālais variants būtu, ja visi sadarbības partneri būtu SIA, kas maksā valsts budžetā pievienotās vērtības nodokli. “Taču diez vai tā kādreiz būs, tāpēc, cerot uz labāko, mēs turpinām “asināt” savas argumentēšanas spējas, lai ārvalstu uzņēmumiem skaidrotu šos iemeslus,” teica Briedis.

Kā liecina informācija “Firmas.lv”, “Womstar” 2020.gadā strādāja ar 286 309 eiro apgrozījumu un 691 eiro peļņu. Kompānija reģistrēta 2000.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2820 eiro. Uzņēmums vienādās daļās pieder Indrai Jundei un Anitai Sollei.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm