tv3.lv

”Anti‑Facebook” platforma ”Ello” piesaista plašu uzmanību

Sociālais medijs ”Ello”, kas jau nodēvēts par ”Anti-Facebook” platformu, pašlaik piesaistījis 31 tūkstoša cilvēku interesi.

2014. gada 30. septembrī 15:58

”Jūsu sociālais tīkls pieder reklāmdevējiem. Katrs ieraksts, katrs jauns draugs un katra saite, uz kuras jūs klikšķiniet, tiek izsekota, piefiksēta un konvertēta datos. Reklāmdevēji pērk jūsu datus, lai viņi varētu jums parādīt vairāk reklāmu. Jūs esat produkts, kas tiek pirkts un pārdots,” vēsta teksts vietnē ”Ello”, norādot, ka ir gatavs sniegt interneta lietotājiem alternatīvu.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Ekrānšāviņš: Ello

Ekrānšāviņš: Ello

Sākotnēji “Ello” izmantoja 90 tās izveidotāja, velosipēdu veikala īpašnieka Pola Budnica (Paul Budnitz) draugi. Taču kopš 7. augusta P. Budnics “Ello” padarījis pieejamu arī citiem interesantiem, un kopš tā brīža lietotāju skaits strauji pieaudzis.

Komentējot ”Ello” piedēvēto ”Anti-Facebook” platformas titulu, vietnes izveidotājs norādījis – viņam šāds apzīmējums glaimo.

Eksperti norāda, ka par ”Ello” klupšanas akmeni varētu kļūt maksājumi, ko vietne prasa par noteiktu iespēju izmantošanu.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm