Baiba Zūzena par to, kāpēc nav vērts sevi salīdzināt ar citiem

Nākotnes izaicinājumu konferencē “Cilvēkfaktors” Cēsīs nesen viesojās “All Media Baltics” vadītāja Latvijā, “KIC” biznesa trenere Baiba Zūzena, lai kopā ar vairāk nekā 700 citiem uzņēmumu pārstāvjiem, vadītājiem un līderiem meklētu atbildes un prognozētu, kāds būs darbs nākotnē un kā tam sagatavoties jau tagad.

2018. gada 29. martā 15:00

“Ir jābūt skaidrībai par atskaites sistēmu – kur esam mēs un kur ir konkurenti. Bet svarīga ir arī sevis salīdzināšana pašam ar sevi – vērtējot izaugsmi man, kā uzņēmuma vadītājai, gan arī uzņēmuma kopējo izaugsmi. Ja mēs nepārtraukti salīdzināsimies un centīsimies līdzināties citiem, tad mēs pazaudēsim savu identitāti jeb savu kodolu.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Man ir savs vērtību un pārliecību kopums, kas man palīdz orientēties dzīvē. Līdzīgu kodolu mēs varam atrast arī savai organizācijai. Atrast savu īpašo ceļu, jo izaugt unikāli un spēcīgi mēs varam tikai ņemot vērā mūsu pašu īpašās spējas, talantus un spēku. Atskaites sistēmai ir jābūt, bet izaugsme jāskatās attiecībā pašam pret sevi,” uzskata Zūzena.

“Es neesmu profesionāla publiskā runātāja, vienlaikus šī ir svarīga manas ikdienas sastāvdaļa. Pirms uzstāšanās man vienmēr ir lampu drudzis, ko es cenšos transformēt pozitīvā enerģijā,” viņa atklāj. “Pieredzes ir vērts uzkrāt. Neatkarīgi no tā, vai tā ir gandarījumu, izaicinājumu vai vienkārši pieredzes kladīte.”

“All Media Baltics” vadītāja Latvijā pastāstīja, ka viņa piesargas no sasteigtiem lēmumiem: “Ne gluži baidos, piesargos. Ļoti reti ir situācijas, kad lēmumu var pieņemt intuitīvi, neiedziļinoties situācijā līdz elkoņiem. Process ir citādāks. Tas nav lampu drudzis. Jautājums, ko es sev uzdodu – vai es esmu situāciju apskatījusi no visām pusēm, lai pieņemtu vispareizāko lēmumu?”

Pilno interviju skaties video ekskluzīvi tikai Skaties.lv.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm