tv3.lv

“Tele2” investēs vairāk nekā pusmiljonu eiro digitālo apkalpošanas kanālu attīstība

Mobilo sakaru operators “Tele2” investēs vairāk nekā pusmiljonu eiro digitālo apkalpošanas kanālu attīstībā – pašapkalpošanās portāla, mobilās lietotnes un internetveikala iespēju paplašināšanā un lietojamības uzlabošanā, it īpaši mobilajās ierīcēs, informēja kompānijā.

26. maijā 10:20

“Šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu regulāri tiek apkalpoti pašapkalpošanās portālā un mobilajā lietotnē. Savukārt internetveikalā pirkumus veic aptuveni puse mūsu klientu. Visstraujākais aktivitātes pieaugums ir novērojams tieši “Tele2″ mobilajā lietotnē, jo gada laikā tur apkalpoto darījumu skaits palielinājies par 96%,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Vienlaikus viņš piebilda, ka “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības.

Kā atzīst uzņēmumā – digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk. Par to liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 4%, kas ir būtiski, ņemot vērā, ka kopējais izrakstīto rēķinu skaits gada laikā ir pieaudzis par 6,5 % un pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā viens miljons.

Jau vēstīts, ka 2021.gadā “Tele2” strādāja ar 152,246 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 7,6% un bija 31,864 miljoni eiro.

Kompānija “Tele2” reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. “Tele2” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige”.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm