Uzticības tālrunis kopš pirmās pastāvēšanas dienas atbildējis uz 1,7 miljoniem zvanu

No pirmās Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 pastāvēšana dienas tajā strādājošie psihologi atbildējuši uz 1 716 118 zvaniem, 176 480 gadījumos sniedzot konsultācijas, atbalstot, mierinot, iedrošinot un uzklausot zvanītājus, aģentūru LETA informēja Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Administratīvās nodaļas vadošais eksperts Taivo Trams.

3. februārī 17:53

VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Anda Sauļūna atzina, ka katrs zvans ir unikāls – lai gan ir grūtības, ar kurām bērni un pusaudži, kā arī vecāki un citi zvanītāji saskaras bieži, tomēr katrs stāsts, emocijas, iekšējie resursi, dzīves pieredze ir atšķirīga, tāpēc katram nepaciešama sava pieeja, savi uzmundrinājuma vārdi un dažāda sarunas gaita.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Viņa norādīja, ka gadu laikā uzticības tālrunis ir audzis, pilnveidojies un paplašinājis atbalsta sniegšanas veidus. Piemēram, no 2015.gada psihoemocionālo palīdzību bērni un pusaudži var saņemt katru dienu un visu diennakti, izveidota mājaslapa “www.uzticibastalrunis.lv”, izveidots čats, lai gadījumos, kad vieglāk par grūtībām ir uzrakstīt, atbalstu varētu saņemt sev ērtākā veidā, bezmaksas aplikācija “Uzticības tālrunis”, nodrošinātas radošās darbnīcas un aktivitātes gan pašiem bērniem, gan speciālistiem un pedagogiem.

Februārī VBTAI Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 svin savu 17.dzimšanas dienu.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm