Kariņš: Sabiedriskie mediji nākamgad izies no reklāmas tirgus

Sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzijas, Latvijas Radio un portāls “lsm.lv” – nākamgad izies no reklāmas tirgus, vēsta TV3 Ziņas.

2020. gada 2. septembrī 21:08

To žurnālistiem trešdien, 2. septembrī, pēc valdības sēdes, kurā aiz slēgtām durvīm tika uzklausīts Finanšu ministrijas sagatavotais informatīvais ziņojums par ministriju un valsts iestāžu papildu līdzekļu pieprasījumiem prioritāšu īstenošanai 2021. gadā, paziņojis Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV).

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Valdība sēdes laikā paudusi apņēmību turpināt uzsākto kursu sabiedriskajiem medijiem – Latvijas Televīzijai, Latvijas Radio un portālam “lsm.lv” –  iziet no reklāmas tirgus.

Lai nodrošinātu, ka Latvijas Televīzijā, Latvijas Radio un portālā “lsm.lv” vairs nebūtu reklāmu, no valsts nākamā gada budžeta nāksies atvēlēt 8,3 miljonus eiro.

Saeima jau iepriekš lēmusi, ka sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus izies nākamā gada 1.janvārī.

Lasi vēl: NEPLP sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus uzskata par nākamā gada valsts galveno prioritāti

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm