tv3.lv

Jaunākie partiju reitingi: Rīgas domē varētu iekļūt seši saraksti; “latviešu partijas” popularitātē apsteidz Ušakova “Saskaņu”

Gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās Rīgas domē visai pārliecinoši varētu iekļūt seši partiju saraksti. Par to liecina paši jaunākie partiju reitingi, kurus socioloģisko pētījumu kompānija “Norstat” veikusi maija vidū – divas nedēļas pirms pašvaldību vēlēšanām.

2017. gada 30. maijā 17:35

Aptauja liecina, ka tā sauktajam “latviešu partiju” pieciniekam ir pat labākas izredzes iegūt Rīgas domē vairākumu, kā šobrīd pie varas esošajai Nila Ušakova vadītajai partijas “Saskaņa” un “Gods kalpot Rīgai” (GKR) koalīcijai, un cīņa par Rīgas atslēgām, kā iepriekš prognozējuši politologi, būs ļoti sīva.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Pēc aptaujas datiem, līderpozīcijās Rīgā visai droši atrodas “Saskaņa” un GKR apvienotais saraksts, par kuru gatavi balsot 41,2 % rīdzinieku. Maija sākumā atbalstītāju skaits bija 40,4% .

Otrajā vietā izvirzījusies Mārtiņa Bondara vadītā Latvijas Reģionu apvienības un Latvijas Attīstība savienība (LRA/LA). Par to gatavi balsot 9,9% vēlētāju. Iepriekš LRA/LA bija 7,7%. Baibas Brokas pārstāvētajai Nacionālajai apvienībai reitings ir 9,3% (iepriekš 9,6%). Par Jutas Strīķes Jauno Konservatīvo partiju gatavi balsot 8,9% (iepriekš 8%), par Viļņa Ķirša vadīto partiju “Vienotība” – 8,2% (iepriekš 8,4%). Savukārt par Zaļo un zemnieku savienības sarakstu, kur pirmais numurs ir Armands Krauze, gatavi balsot 6,2% (iepriekš 5,8%). Tālāk jau ar lielāku atrāvienu seko partija KPV LV, par kuru gatavi balsot 1,4%

Summējot “latviešu partiju”, kuras pirms vēlēšanām sola, ka ar Ušakovu kopā nestrādās, reitingus, redzams, kā tās apsteigušas “Saskaņas” un GKR popularitāti, attiecīgi 42,5% pret 41,2%.

Dažas nedēļas pirms vēlēšanām joprojām 10,65% rīdzinieku vēl nav izlēmuši, par ko balsot.

Partiju reitingu dinamika Rīgas domes vēlēšanās

Foto: tv3 ziņas

 

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm