Saņem paziņojumu par svarīgākajām ziņām, līdzko tās ir publicētas tv3.lv! Pieteikties
Mirkļa miljonāri – ”SEB bankas” lietotnes kļūme liek pārsteigumā izberzēt acis
No rīta pamosties, telefonā atver bankas lietotni un redzi – nakts laikā esi kļuvis par miljonāru. Pasakaini, vai ne? Tieši šādu pārsteigumu šorīt piedzīvoja divi ‘’SEB bankas’’ klienti. Tiesa, prieks par viegli iegūto bagātību bija īss.

Pirmais sociālajā medijā ‘’Instagram’’ ar ekrānuzņēmumu, kurā redzama viņa jaunā bagātība – nepilni divi miljoni eiro vērstpapīru veidā –, bija Toms Svilāns. ‘’’’SEB bankas’’ aplikācijā izskatījās, ka esmu kļuvis par miljonāru, bet, pārbaudot informāciju datorā (internetbankā), viss bija normas robežās un bez kļūdām,’’ “tv3.lv” par šā rīta pārsteigumu bankas kontā stāsta Toms. ‘’Nekas sensacionāls. Vienkārši aplikācijas kļūda,’’ viņš piebilst.
Vēlāk arī Arnis Kalviškis mikroblogošanas vietnē ‘’Twitter’’ dalījās ar ekrānšāviņu, kurā redzama viņa ‘’SEB’’ konta papildināšana ar nepilniem 700 tūkstošiem eiro vērtspapīru veidā, un ironisku pavadtekstu.
Jums taču arī ir bijuši tie sapņi, kuros saņemat fantastiskas lietas, bet tad pamosties un pirmās piecas minūtes nesaproti, kur tās palikušas? Nu lūk, @SEB_Latvia to šodien izspēlēja IRL ? pic.twitter.com/Jcx6YBL5vr
— Arnis Kalviškis (@cinitajs) January 24, 2022
Tevi varētu interesēt
Arī Arnis ‘’tv3.lv’’ norāda – tā, visticamāk, bijusi lietotnes darbības kļūda, jo reāli līdzekļi viņa kontā netika ieskaitīti. ‘’Tikai uzrādījās pasakaini liela vērtspapīru portfeļa vērtība, kas, protams, pāris minūšu laikā mainījās un atgriezās skarbajā realitātē,’’ teic Arnis.
Taujāts, cik liels bija viņa pārsteigums, ieraugot konta izrakstu, Arnis ar humoru stāsta – uz viena pleca sēdējis velnēns, kurš mudināja ieiet interneta bankā un paskatīties, vai iespējams pārdot vērtspapīru portfeļa saturu. Bet tas uzreiz apklusināts, jo zināms, cik ātri šādas situācijas tiek atklātas un kādas problēmas tās var sagādāt. ‘’Tad nu saglabāju tikai ekrānuzņēmumu, zinot, ka drīz šie skaitļi mainīsies,’’ stāsta Arnis.
‘’tv3.lv’’ sazinājās arī ar ‘’SEB bankas’’ privātpersonu komunikācijas vadītāju Jeļenu Novaku, kas, vaicāta izskaidrot notikušo, vien apstiprināja abu sociālo tīklu lietotāju teoriju – šorīt patiesi novērota bankas lietotnes sistēmas kļūda, bet tā drīz vien novērsta. To, kas tieši bija nogājis greizi, Novaka nevarēja komentēt.
Ziņo par kļūdu rakstā
Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.