tv3.lv

“Lidl” atsevišķām precēm ievieš iegādes skaita ierobežojumu, “Rimi” un “Maxima” to neplāno

“Lidl” veikalos atsevišķām precēm ieviests iegādes skaita ierobežojums, savukārt “Rimi” un “Maxima” šādus ierobežojumus neplāno, aģentūru LETA informēja lielāko Latvijas mazumtirdzniecības veikalu tīklu pārstāvji.

14. martā 16:22

“Lidl” veikalos pēdējā laikā esot novērots pastiprināts pieprasījums pēc dažādiem produktiem, un lai nodrošinātu šo produktu godīgu pieejamību visiem veikala klientiem, uz laiku ieviests ierobežojums preču skaitam, kas tiek pārdots vienam klientam, norādīja “Lidl Latvija” pārstāvis Ingars Rudzītis.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Viņš skaidroja, ka ieviestie preču iegādes skaita ierobežojumi pamatā attiecas uz konservētu un ilgi uzglabājamu pārtiku, piemēram, eļļu, kā arī dažādām higiēnas precēm, tostarp tualetes papīru.

Arī “Maxima” veikalos vairāk nekā ierasts tiek pirkti produkti ar ilgāku uzglabāšanas termiņu, un galvenais iemesls, kāpēc atsevišķos veikalos ir tukšāki kādu produktu plaukti, ir tas, ka klienti pērk ievērojami vairāk iepakojumu nekā ikdienā nepieciešams, tomēr “Maxima” veikalos netiek plānota noteiktu preču limita ieviešana, sacīja “Maxima Latvija” pārstāve Laura Bagātā.

“Maxima” veikalos tiekot strādāts pie veikalu plauktu papildināšanas. Piegādēm pakāpeniski normalizējoties, jau tuvākajā laikā preces, kas šobrīd veikaliem trūkst, tiks piegādātas nepieciešamajā daudzumā.

Arī “Rimi” veikalos preču iegādes skaita ierobežojumi šobrīd netiek plānoti, un uzņēmums seko līdzi situācijas attīstībai, lai visas preces būtu pieejamas ikvienam pircējam, tāpat kā līdz šim, norādīja “Rimi Latvia” kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.

Viņš atgādina, ka “Rimi” e-veikalā kopš tā darbības sākuma atsevišķām precēm ir apjoma ierobežojums, lai rūpētos par noliktavas darbinieku un kurjeru darba noslodzi un iespējām preci piegādāt, īpaši kampaņu periodos, kas ir pieņemta prakse arī citos interneta veikalos pasaulē.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Jau vēstīts, ka “Maxima Latvija” 2020.gadā strādāja ar 878,069 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 4,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 13,8% un bija 31,305 miljoni eiro.

Kompānija “Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro, liecina ‘”Firmas.lv” informācija. “Maxima Latvija” vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums “Lincoln Land Erste”, bet patiesais labuma guvējs ir Nerijs Nums. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”.

“Rimi Latvia” 2020.gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

“Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.

Veikali “Lidl” darbu Latvijā sāka pērn, līdz ar to finanšu dati par iepriekšējie periodiem nav salīdzināmi. Kompānija “Lidl Latvija” reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās vienīgais īpašnieks ir “C E – Beteiligungs-GmbH”.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm