“Latvijas Pasts” vēlas uzlabot klientu apkalpošanas ātrumu

Lai paaugstinātu klientu servisu un apkalpošanas ātrumu, un risinātu citus jautājumus, “Latvijas Pasts” šogad plāno investēt četrus miljonus eiro.

2017. gada 22. februārī 20:23

Par to šodien pēc tikšanās ar satiksmes ministru Uldi Auguli informēja “Latvijas Pasta” vadītājs Mārcis Vilcāns. Paredzēts modernizēt kasu sistēmas visās pasta nodaļās, veikt klientu servisa mācības darbiniekiem, atsevišķās pasta nodaļās ieviest bērnu stūrīšus un velonovietnes.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Jau kopš pagājušās nedēļas vairākās “Latvijas Pasta” nodaļās ir iespējams pakalpojumu saņemšanai pieteikties attālināti ar mobilo aplikāciju.

Mārcis Vilcāns, “Latvijas Pasta” vadītājs

Esam uzsākuši darbu tajā virzienā, protams, jāsaka uzreiz, ka tas nenotiek vienā dienā, bet mēs esam ieskicējuši vairākus projektus, kas šo klientu apkalpošanu, sūtījumu izsniegšanu varētu paātrināt un tādējādi celt šo servisa līmeni.

Tāpat “Latvijas Pastā” plānots ieviest automatizētu šķirošanas kompleksu, atjaunot autoparku un veikt citas investīcijas.

Video: LNT Ziņu sižets

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm