Ko visbiežāk zog no Latvijas viesnīcām?

Dažādu suvenīru un priekšmetu zagšana no viesnīcas ir visai izplatīta parādība visā pasaulē. Piemēram, Lielbritānijā ceturtdaļa aptaujāto viesnīcu iemītnieku ir norādījuši, ka esot zaguši aizkarus. Bet ko tūristi zog no Latvijas viesnīcām?

2017. gada 22. janvārī 19:26

Ļoti bieži tūristi ņem kosmētiskos piederumus, piemēram, dušas gelus, krēmus un šampūnus, norāda Jānis Pinnis, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidenta pienākumu izpildītājs. Tomēr tās visbiežāk ir bezmaksas lietas, kas tūristiem pienākas tāpat, jo viņi esot palikuši konkrētajā viesnīcā. Šādu tualetes piederumu līdzi paņemšanu viesnīcas pat atbalsta, jo tas kalpo kā mārketinga instruments.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Tūristu iecienītākie kleptomānisko tieksmju objekti Latvijas viesnīcās ir halāti, dvieļi un tekstilizstrādājumi, kurus ir iespējams ielikt koferī. Ja viesnīcas administrācija pamana šo lietu pazušanu no numuriem, viesim tiek laipni lūgts pārbaudīt, vai starp viņa mantām nejauši nav aizķēries, piemēram, zīda halāts. Ja tā tas ir noticis, klientam ir iespēja nopirkt kāroto garderobes priekšmetu. Starp citu, daudzi šo iespēju izmanto, par izsmalcinātu viesnīcas halātu samaksājot pat dažus simtus eiro.

Tūristi esot mēģinājuši zagt arī spilvenus, gleznas, tējkannas un pat televizoru! Taču šādi mēģinājumi visbiežāk beidzas ar atvainošanos viesnīcas pārstāvjiem un nozagtā manta tiek atlikta atpakaļ numurā.

Jānis Pinnis uzskata, ka iemesls, kāpēc cilvēki zog no viesnīcām, nav saistīts ar akūtu nepieciešamību pēc kādas lietas, bet gan ar nepieciešamību pēc adrenalīna devas.

Jānis Pinnis, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidenta p.i.

Zog nevis tāpēc, ka cilvēkam to lietu vajag tik ļoti mājās, bet vienkārši tāpēc, ka tā ir tāda sportiskā interese: vai mani pieķers, vai to pazušanu atklās, kā noreaģēt tajā situācijā. Tā drīzāk ir tāda interese, ziņkāres pēc cilvēki kaut ko paņem.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Viesnīca pēc zādzības atklāšanas izvērtē situāciju un materiālo zaudējumu. Ja tas ir salīdzinoši mazs, tad 99% gadījumu viesim kāre pēc viesnīcas piederumiem tiek piedota. Bet ja zaudējums ir liels, ar viesi mēģina rast dialogu, risinot katru situāciju individuāli. Taču viesnīcām ir svarīgi, lai klients vēlētos atgriezties viesnīcā vēl, tāpēc reti kad ir nepieciešama arī policijas iejaukšanās.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm