Saturs turpinās pēc reklāmas

Vācijas tiešsaistes tirdzniecības platforma “Zalando” šajā gadā sāks savu darbību Latvijā

Šajā gadā Latvijā savu darbību sāks sāks Vācijas tiešsaistes tirdzniecības platforma “Zalando”, “Skaties.lv” pavēstīja kompānijā.

2021. gada 16. martā 17:40

“Zalando” pārstāvji informēja, ka uzņēmums paplašinās savu darbības teritoriju Eiropā vēl astoņos tirgos. 2021. gadā Zalando” platforma darbu sāks ne tikai Latvijā, bet arī Horvātijā, Igaunijā, Lietuvā, Slovākijā un Slovēnijā, bet 2022. gadā – Ungārijā un Rumānijā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Tāpat uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka 2020.gadā par 25% palielinājās “Zalando aktīvā klientu bāze, sasniedzot 38,7 miljonus eiro. 2020.gadā “Zalando” sasniedza preču bruto vērtību 10,7 miljardu eiro apmērā, palielinot ikgadējo izaugsmi līdz 30,4%. Šajā periodā uzņēmuma ieņēmumi pieauga par 23,1 %, sasniedzot astoņus miljardus eiro.

Pēc finansiāli veiksmīgā 2020. gada “Zalando” mērķis ir līdz 2025.gadam palielināt preču bruto vērtību līdz vairāk nekā 30 miljardiem eiro. Uzņēmuma mērķis ilgtermiņā ir iegūt vairāk nekā 10% lielu daļu no kopējā 450 miljardu eiro Eiropas modes tirgus, par plāniem stāsta uzņēmuma pārstāvji.

Kompānijā informēja, ka “Zalando” ir neatņemama modes zīmolu, mazumtirgotāju un veikalu digitālo stratēģiju sastāvdaļa. 2020.gada ceturtajā ceturksnī tā partneru programma veidoja 24% no “Zalando” modes veikala preču bruto vērtības. Izmantojot šo programmu “Connected Retail”, līdz 2020.gada beigām “Zalando” platformai tika pievienoti vairāk nekā 2400 veikalu. Programma turpina izaugsmi arī 2021.gadā, un līdz 2021. gada februāra beigām tai ir pievienojušies vairāk nekā 3400 veikalu.

“Nozare pagājušajā gadā ir saskārusies ar daudziem izaicinājumiem, un mēs redzam, ka partneri ar “Zalando” sadarbojas vēl vairāk nekā līdz šim. Mēs joprojām esam apņēmības pilni būt daļa no šī risinājuma un atbalstīt savus partnerus, kuri meklē veidus, kā pārcelt savu uzņēmējdarbību tiešsaistē,” teica “Zalando” līdzdirektors Deivids Šneiders.

“Zalando” dibināts 2008.gadā Berlīnē. Platformai pašreiz ir vairāk nekā 38 miljoni klientu 17 aktīvajos tirgos, pārdodot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas