Saturs turpinās pēc reklāmas

Pandēmijas laiks mazajiem uzņēmumiem licis meklēt iespējas piekļūt klientam netiešā veidā

Pandēmijas laiks daudziem mazajiem uzņēmumiem licis meklēt iespējas piekļūt klientam netiešā veidā – attīstīt e-komercijas risinājumus. Īpaši tas bijis svarīgi dažādu lauksaimniecības produktu audzētājiem un pārdevējiem.

2021. gada 20. decembrī 8:40

Pandēmijas laiks mazajiem uzņēmumiem radījis jo īpašu apgrūtinājumu, tāpēc uzņēmējiem nācies meklēt radošus risinājumus, kā sasniegt klientu. Viens no šādiem mazajiem uzņēmumiem ir arī “Granberry”, kas izgatavo sukādes un sīrupus no saimniecībā atlasītām cidonijām, ķirbjiem, rabarberiem un zemenēm, kuru pagatavošana ir 100% roku darbs, nodrošinot veselīgus, vitamīniem piesātinātus kārumus no mūsu dārza.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Ģimenes uzņēmuma “Granberry” pārstāvis Kristaps Kiļups norāda, ka svarīgi ir tikties arī ar savu potenciālo klientu klātienē, kaut arī tiešsaiste ir ļoti ērts veids, kā pārdot produkciju: “Pirmkārt, ir jāsaprot, ko klients vēlas, un tirdziņos to ir lieliska iespēja izdarīt, dodot nodegustēt preci un saprast, ko nepieciešams pamainīt.”

“Granberry” pārstāvis mudina jaunos uzņēmējus nebaidīties attīstīt savam biznesam arī interneta platformu, norādot, ka tas nav nedz dārgi, nedz sarežģīti.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas