tv3.lv

“Orkla Latvija” sākusi ražot zīmola “Ādažu Čipsi” sāļās uzkodas no pupiņu un kukurūzas miltiem

Pārtikas koncerns “Orkla Latvija” sācis piedāvāt zīmola “Ādažu Čipsi” sāļo uzkodu, kas radīta no pupiņu un kukurūzas miltiem, informēja kompānijas pārstāvji.

2021. gada 3. martā 10:58

“Ādažu Čipsu” ekstrūderu sortiments papildināts ar divu veidu pupiņu miltu kraukšķiem – pupiņu nūjiņām ar sieru un pupiņu riņķīšiem ar dārzeņiem. Pupiņu nūjiņu ar sieru sastāvā ir 28% pupiņu miltu, savukārt pupiņu riņķīšus ar dārzeņiem veido 36% pupiņu miltu.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Jaunais produkts tiek ražots uz jaunās ekstrūderu ražošanas iekārtas, kuras iegādē un uzstādīšanā pērn uzņēmums ieguldīja 620 000 eiro. Jaunā iekārta sniedz iespēju ne tikai palielināt ražošanas jaudu, bet arī attīstīt jaunus un inovatīvus produktus, tostarp pupiņu kraukšķus.

“Jaunā ekstrūderu iekārta piedāvā mums plašas iespējas, jo uz tās varam ražot dažādu miltu un formu kraukšķus. Jau sākotnēji šī investīciju projekta mērķis bija nākotnē radīt inovācijas, kas pilnveidotu mūsu kraukšķu sortimentu. Līdz šim kraukšķu klāstu veidoja tikai dažādu garšu kukurūzas putraimu sāļās uzkodas, bet tagad esam to papildinājuši ar produktu, kas izceļas ar bagātīgu pupiņu miltu un proteīna sastāvu,” uzsvēra “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Kompānijā pastāstīja, ka uz jaunās iekārtas uzņēmumā ražo arī tādus kraukšķus kā kukurūzas bumbas ar načo siera garšu, kukurūzas bumbas ar krējuma un sīpolu garšu, kukurūzas bumbas ar kečupa garšu, kukurūzas bumbas ar picas garšu. Nākotnē ekstrūderu sortimentu plānots pilnveidot un piedāvāt arvien plašāku sortimentu.

Šis projekts tika īstenots “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģijas segmenta “Uzturs un labsajūta” ietvaros.

“Orkla Latvija” koncerna pagrozījums 2019.gadā bija 85,21 miljons eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa samazinājās par 3,2% un bija 2,807 miljoni eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. “Orkla Latvija” koncernā ietilpst SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro”.

Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm