Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

“Food Union” iegulda 60 000 eiro zīmola “Lakto” sortimenta paplašināšanā

Piena produktu pārstrādes kompānijas “Food Union” investējusi 60 000 eiro zīmola “Lakto” sortimenta paplašināšanā, tādējādi izveidojot sešus jaunus “Lakto” produktus, “Skaties.lv” informēja uzņēmumā.

2021. gada 30. novembrī 13:00

Jauni produkti ir trīs skābpiena produkti, no kuriem trīs ir dzeramie, bet trīs – ēdamie jogurti, kas sākotnēji tie būs pieejami tirdzniecībai tikai Latvijā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Trīs ar karoti ēdamie “Lakto” biezpieni bifidojogurtā tiek ražoti “Food Union” specializētajā rūpnīcā AS “Valmieras piens”, bet dzeramos “Lakto” ražo uzņēmuma galvenajā rūpnīcā AS “Rīgas piena kombinātā”.

Jau ziņots, ka pārtikas koncerns “Food Union”, kurā šobrīd ietilpst “Rīgas piena kombināts” un “Valmieras piens”, pērn strādāja ar 109,7 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.

“Food Union” grupā ir Latvijas “Rīgas piena kombināts”, kas 2020.gada februārī pievienoja “Rīgas piensaimnieku”, un “Valmieras piens”, tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā “Premia”, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā “Premier Is” un saldējuma izplatītājs “Hjem Is”, saldējuma ražotājs Norvēģijā “Isbjrn Is”, saldējuma ražotājs Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotājs Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”. “Food Union” ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. Koncerna lielākais akcionārs ir uzņēmējs no Krievijas Andrejs Beshmeļņickis.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma