Rīdziniekus samulsinājis dīvains skats Miera ielā: noasfaltētas 11. tramvaja sliedes

Rīgā, Brasas apkaimē, iedzīvotāji bažījas, vai viņi nav zaudējuši tramvaju uz visiem laikiem. Rīgas pašvaldība Miera ielā noasfaltējusi 11. tramvaja sliedes, kuras stāv dīkā Brasas tilta remonta laikā.

Miera ielā var redzēt, ka tramvaja sliedes sāk rūsēt un aizaugt ar nezālēm, savukārt pieturā vienkārši uzlikts asfalts.

Kopš 11. tramvajs vairs nekursē Brasas tilta remontdarbu dēļ, pasažierus pa ierasto maršrutu vizina autobuss. Pēdējā laikā uz tramvaja sliedēm parādās asfaltēti laukumi, par to daudz jautājumu vietējās apkaimes iedzīvotāju “Facebook” grupā. Pie Dzemdību nama pieturas asfalta kārta ir vairāku metru garumā, savukārt tuvāk Mežaparkam no asfalta izveidoti krietni šaurāki celiņi, kas pārklāj sliedes. Par neierasto skatu pārsteigti arī pasažieri.

Noklātās sliedes izbrīnījušas arī satiksmes ekspertu Paulu Timrotu. Ja pa tām brauks autobuss, asfalta kārta ilgi neizturēs, ja tikai gājēji ies – tad varbūt nav tas sliktākais risinājums.

“Man šķiet ka mums valsti ir liela problēma ar remontdarbu pagaidu risinājumiem, tie tiek izpildīti vēl paviršāk par pārējo dzīvi. Vienalga, vai tās ir norādes, dzeltenās līnijas salikt. Šis ir tāds ērmīgs! Ir jau arī vietas, kur autobuss brauc pa tramvaja sliedēm,” saka Timrots.

Rīgas domes Satiksmes departamentā skaidro, ka sadarbībā ar kopā arī “Rīgas satiksmi” tika izlemts remontdarbu laikā ierīkot pagaidu pieturvietas, kuras aprīkot ar šādu risinājumu.

“Tīri cilvēku ērtības dēļ, lai nav jāstaigā pa apaļakmeņiem vai zaļajā zonā pa dubļiem mitrajā laika periodā. Ir indikācijas, ka pagaidu maršruts kursēs līdz nākamā gada pavasarim,” saka Satiksmes departamenta vadītājs Jānis Vaivods.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Uz sliedēm uzklātais, frēzētais asfalts ir noņemts no ceļa braucamās daļas, tas ir mīkstāks par parasto asfaltu, vieglāk noņemams. Dažviet var manīt, ka asfalts jau sāk drupt. Pieturvietu uzlabošana izmaksājusi pāris tūkstošus eiro.

“Jānorāda, ka šīs pieturvietas nav noasfaltētas, ir uzlikts frēzētais asfalts, un tajā brīdī, kad tramvaja kustība tiks atjaunota, būvniekam ir pienākums atjaunot so tramvaja sliežu vēsturisko izskatu, noņemt frēzēto asfaltu nost. Tramvaja sliedes šo darbību dēļ nav bojātas,” stāsta Vaivods.

Daudzviet sliedes jau sāk aizaugt, bet Satiksmes departamentā sola, ka tiks veikta zāles pļaušana, bet papildu uzturēšana, piemēram, sliežu tīrīšana, nav nepieciešama – kad tilts būs atjaunots, sliedes savedīs kārtībā un tramvajs kursēs, kā ierasts.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm