Juke ar diviem motoriem. Nissan hibrīds, kas tērēs mazāk nekā piecus litrus

1. aprīlī 10:09

Nissan mazākais krosovers Juke līdz šim itin labi iztika ar vienu vienīgu dzinēju. Tas ir vienlitra trīscilindru turbo, pēc izvēles arī ar divsajūgu pārnesumkārbu. Tagad japāņi nolēmuši iet tālāk un aprīkot šo auto ar īstu hibrīdiekārtu.

Plakanā metāla kaste motortelpā, no kuras ārā nāk oranži augstsprieguma kabeļi, apliecina, ka mums patiesi ir darīšana ar īstu pašuzlādes hibrīdiekārtu, nevis švaku vieglā hibrīda analogu. Atšķirībā no konkurentem Nissan Juke Hybrid izmantots parasts atmosfēriskais 1,6 litru četru cilindru dzinējs bez turbokompresora.

No vietas Juke Hybrid izkustas ar tipiski elektrisku skaņu. Elektromotora jauda ir 36 kW jeb 49 ZS, kas ir trešdaļa visas iekārtas jaudas. Tā ir 143 ZS. Paātrinājums uz papīra gan ir tikai kādu pusotru sekundi labāks nekā benzīna turbo ar 114 ZS. Tas tāpēc, ka hibrīds ir par saviem 100 kilogramiem smagāks.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Kādi ir ieguvumi no hibrīda? Nissan apgalvo, ka pilsētā 67% var braukt tikai ar elektrību, attiecīgi vidējais patēriņš zem pieciem litriem ir viegli sasniedzams mērķis.

Būtībā Nissan izgatavojis krosoveru, kas līdzinās hibrīda vecmeistaru Toyota modeļiem. Litija jonu baterijas ietilpība arī ir līdzīga, 1,2 kWh. Šis ieguvums ir jūtams CO2 izmešos. Te tie ir 111 g/km, kamēr parastajam Juke, kas ir vājāks, ir ap 140 g/km. Papildus maksa par šo ieguvumu ir 2400 eiro.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm