Ar elektrisku sparu. Toyota bZ4X tests

15. septembrī 14:33

Toyota bZ4X ir japāņu hibrīdauto pionieru pirmais 100% elektriskais automobilis – un tas ir krosovers.

Uzlādes ligzda ir priekšējā kreisajā spārnā, standartā ir 11 kW maiņstrāvas lādētājs, kāda radniecīgajam Subaru Solterra pagaidām nav. Atverot motorpārsegu, var nodomāt, ka tas ir parasts hibrīds, jo arī tajos visur redzami oranži augstsprieguma kabeļu apvalki. Zem invertora slēpjas vienīgais elektromotors ar jaudu 204 ZS. Vēl dziļāk atrodas 72 kW baterija, kas siltā laikā nodrošina gandrīz 370 kilometru reālo sniedzamību.

Riepas ir 235/60 R18, tātad kārtīgi “baloni” mūsu ceļiem. bZ4X ir nedaudz garāks par Toyota RAV4, un virsbūves jutīgākās virsmas sargā nekrāsotas plastmasas uzlikas, kas piešķir elektromobilim netipiski robustu izskatu. Saskaņā ar tehniskajiem datiem, Toyota bZ4X asu attālums ir pat lielāks nekā RAV4, kas mudina ieskatīties aizmugurējos sēdekļos. Vietas tur ir daudz. Kabīne ļoti atšķiras no degvielas Toyota. Viduskonsole, transmisijas manipulators, multimediju sistēma, pat bezvadu lādētājs – viss ir citāds.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Par spīti priekšpiedziņai un resnām riepām, Toyota bZ4X ir negaidīti izveicīga pilsētā, un tai ir lieli spoguļi. Ar priekšpiedziņu vai ne, bZ4X ir krosovers, tāpēc tam jāprot nobraukt no cieta ceļa un pieklājīgi uz tā atgriezties. Tikpat pieklājīgi elektriskā Toyota ripo pa gludu asfaltu, taču, augot ātrumam, parādās kāda blakne.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm