Saturs turpinās pēc reklāmas

Lielbritānijas energokompānija atvainojas par ieteikumu sildīties, apskaujot mājdzīvniekus

Lielbritānijas trešais lielākais enerģijas piegādātājs “Ovo Energy” atvainojies saviem klientiem pēc ieteikuma “apskaut mājdzīvnieku”, lai sasildītos šajā ziemā, kad strauji augušas cenas par apkuri.

11. janvārī 18:00

Laikraksts “Financial Times” vēstīja, ka “Ovo Energy” pagājušajā nedēļā nosūtījis klientiem e-pastā sarakstu ar desmit ieteikumiem, kā vienkārši un lēti sasildīties šajā ziemā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Līdzās mājdzīvnieku apskaušanai ierosināts arī palēkāt, sarīkot bērniem sacensības vingrošanā un nodoties mājas tīrīšanai.

Uzņēmuma padomi izpelnījās asu kritiku laikā, kad Lielbritānijā paredzama dzīves dārdzības krīzes saasināšanās.

Vairākas prognozes liecina, ka miljoniem mājsaimniecību rēķini par enerģiju aprīlī varētu pieaugt par vairāk nekā 50%.

Bristoles Ziemeļrietumu vēlēšanu apgabala pārstāvis Darens Džonss “Ovo Energy” ieteikumus nodēvēja par apvainojošiem un aicināja uzņēmumu atvainoties.

“Es neesmu pārliecināts, kurš parakstīja mārketinga kampaņu, kas mudina cilvēkus uzvilkt džemperi un apēst putru tā vietā, lai ieslēgtu apkuri, ja viņi to nevar atļauties,” tviterī norādīja deputāts.

“Ovo Energy” galu galā atvainojās par šiem ieteikumiem, norādot, ka uzņēmums izprot, cik grūtā situācijā šogad nonāks daudzi viņu klienti.

“Mēs smagi strādājam, lai rastu jēgpilnus risinājumus šai enerģijas krīzei, un mēs atzīstam, ka šī bloga saturs bija slikti apsvērts un nelietderīgs. Mēs esam apmulsuši un patiesi atvainojamies,” paziņoja uzņēmums.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Saturs turpinās pēc reklāmas