FIB direktors paudis bažas par “TikTok”

ASV Federālā izmeklēšanas biroja (FIB) direktors Kristofers Rejs paudis bažas par sociālo platformu “TikTok”, apgalvojot, ka šo platformu kontrolē Ķīnas valdība.

2022. gada 5. decembrī 11:00

FIB bažījas, ka ķīniešiem ir iespēja kontrolēt lietotnes ieteikumu algoritmu, “kas ļauj viņiem manipulēt ar saturu un, ja viņi vēlas, izmantot to ietekmes operācijām”, piektdien sacīja Rejs.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Viņš arī apgalvoja, ka Ķīna var izmantot “TikTok”, lai vāktu datus par platformas lietotājiem, ko varētu izmantot tradicionālajām spiegošanas operācijām.

“Visas šīs lietas ir tādas valdības rokās, kas nepiekrīt mūsu vērtībām, un kuras misija ir ļoti pretrunā ar to, kas ir Savienoto Valstu labākajās interesēs. Tam vajadzētu mūs uztraukt,” norādīja Rejs.

Līdzīgas bažas viņš pauda pagājušajā mēnesī ASV Kongresā.

Bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa administrācija 2020.gadā draudēja aizliegt “TikTok” Savienotajās Valstīs un spieda Ķīnas kompāniju “ByteDance” pārdot “TikTok” ASV segmentu amerikāņu investoriem.

ASV amatpersonas un uzņēmums šobrīd risina sarunas par iespējamu vienošanos, kas kliedētu ASV bažas par drošību, un šis process, kā norādīja Rejs, notiek visās ASV valdības aģentūrās.

“TikTok” pieder “ByteDance”, kas ir saistīta ar Ķīnas valdību.

“Kā jau iepriekš teica direktors Rejs, FIB ieguldījums tiek uzskatīts par daļu no mūsu sarunām ar ASV valdību,” norādīts “TikTok” piektdien izplatītajā paziņojumā.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Tajā teikts, ka “TikTok” nevar komentēt šo konfidenciālo sarunu detaļas, bet uzsvērts, ka viņi strādā pie tā, lai kliedētu visas ASV bažas.

Paziņojumā arī norādīts, ka “ByteDance” ir privāts uzņēmums, un “”TikTok Inc.”, kas nodrošina “TikTok” pakalpojumus ASV, ir ASV uzņēmums, kas pakļauts ASV likumiem.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm