Pēc CSDD kampaņām 30% autovadītāju brauc prātīgāk

2022. gada 15. augustā 7:40

Augusta sākumā Ceļu satiksmes drošības direkcija sāka kampaņu “Smaga kāja izraisa nāvi! Nespied gāzi grīdā!”, ar to aicinot autovadītājus nepārsniegt atļauto braukšanas ātrumu. “900 sekundes” aptaujā vaicāja, vai šādas kampaņas atstāj vēlamo efektu uz autovadītājiem?

Aptaujas rezultāti liecina, ka 7% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem, kas vada kādu transportlīdzekli, ir norādījuši, ka, redzot informatīvās kampaņas, kas vērstas uz drošu braukšanu, ir kļuvuši īpaši uzmanīgi, savukārt piektā daļa jeb 23% transportlīdzekļu vadītāju – ka ir kļuvuši uzmanīgāki, vadot transportlīdzekli.

Savukārt kopā 70% aptaujāto transportlīdzekļu vadītāju ir norādījuši, ka redzētās CSDD kampaņas nav atstājušas nekādu ietekmi uz viņu transportlīdzekļa vadīšanas paradumiem.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm