Kādēļ Rīga grimst sastrēgumos? Skaidro domes priekšsēdētāja vietnieks Ķirsis

Ja vēlamies, lai Rīgā ielas būtu saremontētas un satiksmes infrastruktūra būtu konkurētspējīga ar citām pilsētām, iedzīvotājiem jārēķinās ar sastrēgumiem, intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes” teica Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).

Viņš uzsvēra, ka pašlaik Rīgas centrā tiek būvēts dzelzceļš “Rail Baltica”, kas esot gadsimta būve, tiekot būvēta ar to saistīta infrastruktūra un pievedceļi, tādēļ satiksme centrā tiek traucēta. Pēdējos gadu laikā tiekot forsēti Austrumu maģistrāles būvdarbi, kas ļaušot atslogot centru no kravas auto.

“Tā ir objektīvā realitāte, ja gribam labāku infrastruktūru. Nav citas alternatīvas,” teica Ķirsis, norādot, ka ielu remonti bez sastrēgumiem nav iespējami.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Lai tos mazinātu, tiekot pētītas transporta plūsmas, analizēti luksoforu signālu režīmi, lai tos mainītu un situāciju atvieglotu.

Ja iedzīvotāji vēlas Rīgu bez bedrēm, katru gadu būtu jāsaremontē vismaz 100 kilometri ielu, teica Ķirsis. Šajā būvniecības sezonā tiks saremontēti 50 kilometri.

LETA jau ziņoja, ka iepriekšējā nedēļā Rīgā veidojās milzu sastrēgumi. Kā viens no iemesliem tika minēta Lāčplēša ielas brauktuves sašaurināšana “Rail Baltica” būvniecības laikā. Būtiskie ierobežojumi tiks saglabāti līdz 28. jūnijam.

Transportlīdzekļu satiksme Lāčplēša ielas posmā no Satekles ielas līdz Kalupes ielai organizēs pa divām joslām – pa vienai katrā virzienā. Kalupes ielas savienojums ar Lāčplēša ielu uz laiku būs slēgts, savukārt gājējiem izveidota jauna pāreja Lāčplēša ielā pie Kalupes ielas.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm